SVAKOG DANA ŠIROM SVETA POPIJE SE 130 MILIONA FANTI

Fanta je drugi najstariji The Coca-Cola Company brend i drugi najveći brend izvan SAD.

1955

Predstavljena Fanta Orange

Globalni brend Fanta nastao je u Napulju, Italiji 1955. godine. Proizvodila ga je i prodavala Coca-Cola Export Corporation, a pravila od lokalnih voćnih sastojaka.

DIZAJNERSKA FLAŠICA

Poznati dizajner Rejmond Loui osmislio je između 25 i 30 predloga izgleda Fanta flašice i logotipa. Flašica oblog oblika sa Louijevim "twin-peak" logo dizajnom je konačno odabrana!

1960

FANTA STIŽE U AMERIKU

Linija Fanta proizvoda predstavljena je u Sjedinjenim Američkim Državama, nakon što je lansirana u nekim zemljama Latinske Amerike i Južne Afrike.

1969

TOLIKO DOBRA DA POŽELIŠ DA OŽEDNIŠ

Do 1969, Fanta sa ukusom pomorandže je postala najprodavaniji ukus na svetu.

1970-te

DRUGI UKUSI

1969. godine Fanta sa ukusom pomorandže bila je najprodavaniji ukus na svetu, i počinje da se pozicionira preko umetnosti kao živopisan brend razigranih boja.

FANTA STIŽE U RUSIJU

1979. godine Fanta je krenula da se prodaje u Sovjetskom Savezu, u skladu sa strategijom globalne ekspanzije.

1990-te

FANTA POSTAJE OMILJENI TINEJDŽERSKI BREND SA VIŠE UKUSA

Komuniciranjem Zabave i momenata igre sa prijateljima... onoga u čemu je Fanta najbolja.

2000-te

FANTA TE POZIVA NA IGRU

U periodu između 2000. i 2008. godine Fanta ulazi na teritoriju "Igre" i "Razgirane mašte" tinejdžera, pozivajući ih da budu kreativniji i spontaniji, i ne tako ozbiljni. "Fantanas" kampanja lansirana je u SAD.

STIL ANIMACIJE

Između 2008. i 2014. počinje novi pravac komunikacije za Fantu i pojavljuju se animirani likovi koji su se razvijali tokom godina.

Danas

FANTA JE NAJVEĆI "MULTIFLAVOR" BREND NA SVETU

Kako je dostupna na više od 190 tržišta, Fanta je postala najveći "multiflavor" brend na svetu. 2017. godine, Fanta je predstavila svoj novi izgled... Voćni, razigrani, intenzivni izgled za tebe i sve tinejdžere širom sveta.